Hvilke fraktalternativer er mulige?
Vi bruker Bring/Posten for forsender. Har du Posten-appen vil du få opp forsendelsen der.
Hvor lang tid tar det før jeg har produktene?
De aller fleste pakker er fremme hos deg innen 2-5 virkedager. I noen få tilfeller, så kan det ta lengre tid enn dette. Vi har lager i Norge, så det sikrer at du får varene raskere enn fra utlandet.
Sender vi internasjonalt?
Vi sender dessverre ikke til andre land enn Norge.
Hvordan kan jeg spore ordren min?
Når du gjør en bestilling hos oss, så får du all sporingsinformasjon i mailen. Har du Posten-appen, så kan du lett følge med på pakken.
Order and Returns
Jeg har ombestemt meg. Kan jeg kansellere en ordre?
Ta gjerne kontakt med oss, så kan vi hjelpe deg dersom du ønsker å kansellere ordren. Er ordren sendt, så kan du returnere varen(e) innen 14 dager.
Hvordan kan jeg spore min ordre?
Sporingsinformasjon ligger vedlagt i e-posten du får når du gjorde din bestilling.
Hvordan kan jeg returnere en vare?
Send oss en e-post, så får du returskjema tilsendt. Husk at det må sendes e-post om retur innen 14 dager etter at du har mottatt varen.
Får jeg tilbakebetaling?
Om du avbestiller før varene blir sendt, så får du refusjon. Ta kontakt med oss for å ordne det praktiske. Du har også angrerett som kan benyttes etter at produktene er mottatt. Det er viktig at varene og innpakning er inntakte om det skal returneres og for at du skal få pengene tilbake.
Hvor lang tid må man si fra med tanke på retur?
Du har 14 dager på deg på å si fra etter å ha mottatt vare om at du ønsker å benytte deg av angreretten. Send oss en e-post, så ordner vi med informasjonen du trenger.
Hva koster retur?
Ønsker du å returnere, så velger du selv fraktløsning. Husk at retur dekkes av deg. Send oss en e-post på kontakt@prideshoppen.no hvis du skal returnere noe.